Első ültetés

 2010.10.15. 00:03


A mai napon megtörtént életem első chili magok ültetése. Tudom, érdekesen hangzik a chili szezon végén chilit ültetni, de mér ne? Na, szóval a ma kapott chili magok és az itthon összeszedett chili magokból kiválasztottam négyet (Red Savina Habanero, Cora Chili, Halas Paprika, Numex Twilight) amit a kapott földbe egy kis sütis dobozba területre felosztva elültettem majd fogpiszkálóval bejelöltem a magok helyét. Bevágtam a drágaságokat a fürdőszobába, mert ott jó meleg van és kedvező a páratartalom is. Kíváncsian Várom a fejleményeket! Egyenlőre ennyi infóval tudokszolgálni majd, jelentkezem!

Köszönet:
Tommirra (Red Savina Mag)
             FafniR
(Sütis doboz, föld)

A bejegyzés trackback címe:

https://miskolcpeppers.blog.hu/api/trackback/id/tr472373015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása