Paprika megivlágítás....

 2010.11.04. 22:42

Sziasztok!
 Lassan egy hete beszereztem egy fénycsövet a paprikáknak (Sylviana GRO-LUX F15W/GRO-tb), amit a hétvégén beszereltem egy komcsi konyhabútorból kiszerelt fiókba. A cső alá beszereltem egy autó napellenzőt és ezt az egészet fejjel lefelé a virágok fölé lógattam. Ezt napi 8 órában használom egy időzítős konnektorral reggel 12:00-tól este 20:00-ig. Arról, hogy a növényeknek hogy tetszik, arról majd később írok.

UI.: Szerintetek elég-e a napi 8 óra ilyen időközzel? Tápoldatozni mikor kellene?
(Én heti egyszer szoktam.)

A bejegyzés trackback címe:

https://miskolcpeppers.blog.hu/api/trackback/id/tr62424663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tommirra · http://redsavina.blog.hu/ 2010.11.05. 06:37:55

nálam kb. 8-20ig ég.
az úgy kb. egybeesik az átlag napsütés idejével.
szerintem.
nálam is időzítő dolgozik.
télen annyira nem szokás a tápoldat de lehet hogy erősödjenek a palánták.
süti beállítások módosítása